niedziela, 1 czerwca 2014

Okiem skoczniołaza się zmienia!

Zmiany nie tylko na stanowiskach trenerskich. Parę zmian dosięgnęło także Okiem skoczniołaza


W gruncie rzeczy, idea strony pozostaje ta sama - najważniejszą funkcję pełni mój blog, ale wokół niego "wyrosło" kilka nowych sekcji. Ich listę można znaleźć w pasku pod głównym bannerem z logo. I tak: w sekcji "O stronie" znajdują się najważniejsze informacje o idei Oka. "Skoczniołażenie" to podstrona, na której wyjaśniam podstawowe pojęcia związane z moją pasją, a za pewien czas pojawi się tam zapowiadany przeze mnie już kilka razy artykuł o skoczniołazach na świecie! Na stronie "Mapa wypraw" możecie zobaczyć mapę moich wypraw skoczniowych wraz z ich listą (postaram się na łamach bloga sukcesywnie dokonywać retrospekcji i opowiadać o moich kolejnych wyprawach). Do sekcji "Autor" przeniosłem informacje o mnie z paska bocznego.

Zmienił się także wygląd strony. Wybrałem inny szablon i nieco jaśniejsze kolory. W bocznym pasku u samej góry znajduje się chmura etykiet. Wybierając kolejną etykietę, np. historia skoków, zobaczycie jedynie notki dotyczące tego właśnie tematu. Pod spodem ramka z odnośnikiem do fanpejdża na Facebooku, niżej na nieszczęście czytelników moje zdjęcie, a pod nim archiwum notek z odnośnikami do danych lat i miesięcy. Na końcu - odnośniki do polecanych przeze mnie zaprzyjaźnionych stron.

Trochę zmian, mam nadzieję że są to zmiany na lepsze! Cieszę się, że liczba fanów mojej strony rośnie. Dzięki że jesteście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz