piątek, 29 stycznia 2016

Turbofotorelacja: PŚ w Zakopanem 2016 (sobota)

Doszły mnie słuchy, że formuła mojej fotorelacji z PŚ w Zakopanem w zeszłym roku była całkiem udana, postanowiłem więc ją kontynuować i nadać jej jakże osobliwe imię. Tak oto na światło dzienne wychodzi część pierwsza Turbofotorelacji z Zakopanego Anno Domini 2016!

Galeria zawiera zdjęcia z soboty, czyli z konkursu drużynowego (oraz poprzedzającej go serii próbnej). Wszelkie suche jak pień cytaty są zmyślone przez pewnego skoczniołaza.


W Zakopanem jak to w Zakopanem. Handel kwitnie w trakcie weekendu ze skokami. Wypatrywałem nowych trendów, ale w modzie kibicowskiej najwyraźniej mamy do czynienia z zastojem...

Nie tylko ja patrzyłem na to sceptycznym okiem. Kamil Stoch, wyglądając zza witryny, także nie wyglądał. Na zachwyconego.
Z nową kolekcją plastronową - Zima Rok 2016 przyjechali do nas Słoweńcy. Pokaz postanowił zakłócić jakiś kolega Useina Bolta. Obeszło się bez ofiar. Zdążył uciec.

Zwróćmy uwagę na stroje obecnych na scenie. U Thomasa Morgensterna (naśladującego najwyraźniej lot Noriakiego Kasai) akcenty złote, przypominające o złotym medalu olimpijskim zdobytym przez niego w Turynie. Polscy wodzirejowie wyraźnie nawiązują do osiągnięć polskich skoczków w tym sezonie, którzy na MŚ w Bad Mitterndorf zdobyli medal z kiwi.

Moda modą, ale trzeba było zacząć skakanie!

"Cholera. Żelazko na gazie zostawiłem!"

"A czy ja wyłączyłem piekarnik?"
"Panowie, przebijam. Pamiątek z Dakaru dla Izy zapomniałem."
"Zanim się zorientuje, porobię sobie parę foci z fankami..."

"Znowu sobie robią z nim zdjęcia? Chyba pora przypomnieć kto tu jest mistrzem olimpijskim..."

"Panie Mistrz, jeszcze jedno słowo o Soczi i za siebie nie ręczę!"
Na skoczni emocje sięgały zenitu.
Kibice dali ognia...

...a wzorował się na nich w ten weekend Andrzej Stękała. I musi chyba zacząć się powoli przyzwyczajać do rozdawania podpisów...

...w końcu podia mogą zdarzać się coraz częściej!
Tak jak Kraftowi, który zupełnie zapomniał o tym, że przypomniał sobie, że zapomniał o żelazku...

W zapomnienie odeszły także plany Norwegów, którzy mieli w planach zapomnieć wygrać...
Maciej Kot wie za to, że o różnych rzeczach można zapominać, ale nie o selfie...

...a ja postaram się nie zapomnieć o drugiej części Turbofotorelacji z Zakopanego!


Wszystkie zdjęcia: fot. Mikołaj Szuszkiewicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz